Raistlin - 2012-01-16 12:33:09 |
IMIĘ POSTACI : Kerth KLASA : Kapłan RASA: Człowiek POZIOM: 3
CHARAKTER : Praworządny Dobry BÓSTWO: Kiri-Jolith
ATRYBUT MODYFIKATOR
SIŁA : 18 4 PW: 24 ZRĘCZNOŚĆ: 8 -1 KP: PANCERZ + TARCZA + ZRĘCZNOŚĆ 9 = ?? 0 -1 BUDOWA: 10 0
INTELEKT: 10 0
ROZTROPNOŚĆ : 11 1
CHARYZMA : 14 2 ATAK DYSTANSOWY : 1
BAZOWY ATAK : 2 ATAK WRĘCZ : 6 WYTRWAŁOŚĆ : 2
REFLEKS : 0
WOLA : 2
BROŃ : OBRAŻENIA : KRYTYK: Suma premi Berło 1k8 19x20 x3 6
PANCERZ : PREMIA : ?? ??
Blefowanie Cha Ciche poruszanie Zr Czarostwo Int 6 + 0 = 6 Dyplomacja Cha 4 + 2 = 6 Fałszerstwo Int Jeździectwo Zr Język Int 1 + 0 =1 Koncentracja Bd 5 + 0 = 5 Leczenie Rzt 5 + 1 = 6 Nasłuchiwanie Rzt 2 + 1 = 3 Odcyfrowywanie zapisów Int Otwieranie zamków Zr Pływanie S Postępowanie ze zwierzętami Cha Profesja ( ) Rzt Profesja ( ) Rzt Profesja ( ) Rzt Psionizm Cha Przebieranie Cha Przeszukiwanie Int Równowaga Zr Rzemiosło ( ) Int Rzemiosło ( ) Int Rzemiosło ( ) Int Skakanie S* Stosowanie liny Zr Stosowanie magicznych urządzeń Cha Stosowanie psionicznych urządzeń Cha 1 + 2 = 3 Szacowanie Int Sztuka przetrwania Rzt Szybkie dłonie Zr Ukrywanie się Zr Unieszkodliwianie mechanizmów Int Upadanie Zr* Wiedza ( religia ) Int 3 + 0 = 3 Wiedza o naturze Int Wiedza tajemna Int Wiedza teologiczna Int Wiedza psioniczna Int Wspinaczka S* Wyczucie pobudek Rzt Występy ( ) Cha Występy ( ) Cha Występy ( ) Cha Wyzwalanie się Zr* Zastraszanie Cha Zauważanie Rzt Zbieranie informacji Cha 2 + 2 = 4
ATUTY : KLASOWE RASOWE
EKWIPUNEK:
Platyna : 107
CZARY/ MODLITWY 0 - poz Leczenie drobnych ran Światło Naprawa Oczyszczenie jedzenia i wody 1- Poz Leczenie lekkich ran Rozumienie Języków Zadawanie lekkich ran 2-Poz Leczenie średnich ran Broń duchowa
|
Xazax - 2012-01-18 15:03:25 |
Napisz gdzie sobie chcesz dodać umiejetności masz 9 pkt
|
U' - 2012-01-20 20:20:17 |
Czarostwo 2 Język 1 Koncentracja 1 Leczenie 1 Wiedza (religia) 3 Stosowanie magicznych urządzeń 1
Poza tym, jeżeli się da, to wolałbym mniej siły (16) a więcej intelektu (chyba ta cecha wpływa na czary kapłańskie)
Jak rozumiem, mam tu wypisane dostępne czary, których mogę się nauczyć. Ile mam tzw. "slotów" czyli ile czarów każdego poziomu mogę się codziennie nauczyć?
|
Xazax - 2012-01-21 08:46:30 |
Kapłan jest Tak jakby wojowniczym Księdzem Helerem. Siła jest potrzebna do testów ataku a Charyzma do mocy kapłańskiej, Intelekt znowu zwieksza liczbe umiejetnosci co poziom.
Atrybutów nie będe już zamieniał, musiałbym cała karte Postaci zmieniać a uwierzcie ze to troche roboty. Noralnie powinniscie rzucac kosmi na atrybuty, ale skoro nie ma takiej mozliwosci to wkleiłem wam standardowe statystyki. Wildheart już miał rzuty i wyszło mu to nawet na dobre. Ale Nie chciałem żeby któryś z was był poskodowany że jednemu poleciały same 1 a drugiemu 6 Co 4 poziomy mozna dodać 1 pkt atrybutu wiec wtedy mozecie ingerowac
|