Rycerz Róży
te sesje na forum też należą do moich pierwszych, moim zdaniem to nic trudnego.
Offline
Tylko te karty postaci wydają się trochę skomplikowane, może to przez te skróty, nie wszystkie rozumiem.
Offline
Zwykły obywatel
Mnie jeszcze deprymuje to, że wszystko rozgrywa się w świecie z sagi, a ja jej jeszcze nie ruszyłem
Offline
Takie podstawy które powinny Ci na początek wystarczyć.
Główni Bogowie to:
Paladine - Bóg dobra
Gilean - Bóg neutralności
Takhisis - Bogini Ciemności
Więcej o Bogach znajdziesz tutaj
Magia:
Magowie po przejściu próby zakładają szaty:
- Dobre Białe - czciciele Boga Magi solinari (na niebie jako biały księzyc)
- Neutralne Czerwone - czciciele Boga Magi Lunitari (czerwony księżyc)
- Złe Czarne - czciciele Boga Magi Nuitari (czarny księżyc widzialny tylko dla czarnych szat)
Na Krynnie (świat w DL) istnieją tak zwane Wierze Wysokiej Magi. Jedna z nich jest w największym na Krynnie mieście Palanthas w którym zaczynamy rozgrywkę (możesz przestudiować forumowe mapy)
Rycerze:
Głównym zakonem rycerskim jest zakon rycerzy solamnijskich (od regionu solamnia) więcej tutaj
Najważniejsze rasy Krynnu to:
- Ludzie
- Elfowie (podzieleni na szczepy żyjące w oddzielnych elfich państwach)
- Kenderzy (wzrostu hobbitow, małe beztroskie lubiące dużo mówić złodziejaszki)
- Krasnoludy (żyją w twierdzy pod górą Thorbardin)
- Smoki
- Smokowcy, humanoidalne stwory pokryte łuską (tacy smoko-ludzie)
Grać będziemy w czasach po tak zwanej wojnie lancy, nie ma wojny na Krynnie panuje pokój tyle musisz wiedzieć.
Jak sobie o czymś istotnym jeszcze przypomnę to napisze.
Offline
Mistrz podziemi
Co wy mu tłumaczycie?
Na wszystko jest rozwiązanie, będziemy mieli kolejnego wysłannika z wyspy Ird który całkowicie nie zna świata
Offline
Mistrz podziemi
Jeśli chodzi o karty i skróty to wytłumacze wam ogólnie :
Duża większość czynności odbywa się na zasadzie rzutów różnego rodzaju kośćmi 4 6 8 10 12 20 ściankowymi. Każda odpowiada czemuś innemu.
Ta ostatnia czyli 20 jest najważnejsza bo reszta to praktycznie tylko obrażenia danych broni czy zaklęć.
Podam przykład
Raistlin jest magiem i chce przygotować wywar. Posiada umiejętność Alhemia +5. Wywar wymaga rzutu na conajmniej 15
Raistlin wykonuje rzut i kością 20ściankową (kość testów) i wypada 14
Czyli 14 + 5 = 19 więc udało mu się przygotować ten wywar bez problemu.
W walce zanim zadasz obrażenia musisz wykonać test bazowego ataku (na trafienie)
przykładowo Grothork posiada miecz 2k8 i bazowy atak +5 a smokowiec KP (klase pancerza) 20 - Czyli jak już się domyślacie żeby trafic musi przebić to KP
wyrzuca 17 dodaje 5 i przebija wtedy rzuca na obrażenia dwa razy kością 8 ściankową i wyrzuca kolejno 4 i 6 więc zadaje 10 obrażeń.
Co do kart to je muszę jeszcze podrasować odpowiednio.
Zapomniałem o umiejętnościach i atutach ;/
Offline
Mistrz podziemi
Aha wszystkie rzuty wykonuje Ja, kością internetową i niestety musicie mi zaufać co do wyników.
Niestety nie mamy okazji się spotkać i porzucać prawdziwymi ;p
Offline
Rycerz Róży
^^ no niestety, jak coś to nie przyjmujesz łapówki ?
Offline
Rycerz Róży
kości internetowe ;D? co oni jeszcze wymyślą
Offline
Xazax mam jeszcze pytanie, napisałeś, że piszę to co chcę zrobić a nie to co robię, tymczasem muszę napisać, że kieruję się w kierunku wieży. Jak byś to jeszcze doszczegółowił. Bo teraz np. nie wiem czy mam napisać idę do sklepu dla magów czy chcę iść do sklepu dla magów.
Offline
Mistrz podziemi
Piszecie to co chcecie zrobić w sensie że to co piszecie nie jest faktem dokonanym.
Na przykład napiszesz tak:
Podchodzę do ołtarza chwytam koronę i unoszę wysoko do góry.
A ja na to tak :
Po zrobieniu kroku w stronę ołtarza podłoga przednim zapadła się i wpadłeś w przepaść
Offline
Mistrz podziemi
Ristlin nie pisz o reakcjach innych NPC.
W najbliższym czasie zrobie te karty postaci do porządku
Offline